diumenge, 13 d’abril del 2014

Targeta amb forma d'ós

En el bloc Retos de Scrap, aquest mes, el repte 66 és sobre targetes amb diverses formes, fa poc en vaig fer una com una M i una corona de princesa i la veritat és que últimament, tot just que m'he comprat la cisalla per tallar ben recte, m'ha pegat per fer formes diverses.



He fet un ós, encara que pels colors, ara m'adone que sembla un porquet. He aprofitant els mateixos papers que havia usat per l'altra tarja, no sé què em passa, però quan encete un full nou, se'm van ocorrent idees amb ell  i els retalls restants.



Així que no és gaire reciclada, he usat paper i lletres adhesives de la col·lecció Hipster de Basic Grey i un altre paper de DCWV anomenat World Traveller.

Com a plantilla la idea era usar una tassa i el seu plat, però, em feien falta més grandàries de cercles, així que he acabat usant una plantilla ordinària. Les potes, les he fetes amb una troqueladora de 2,5 cm de Barrilito i una de normal per al melic.

A més, he estrenat un líquid que vaig comprar a la Fira Creativa, el passat cap de setmana, a una botiga francesa que també vingué l'any passat; Le Tds, serveix per a donar relleu i brillo als ulls i a les lletres.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada