diumenge, 1 de desembre del 2013

Benvinguts

M'agrada fer manualitats en paper, sempre vaig recollint papers i retalls per a aprofitar-los en treballs. Solc usar alguns elements de botigues d'Scrapbooking però sempre afegisc alguna cosa usada o materials de papereria més barats.

Llegint diversos blocs he anat agafat trucs per a aprofitar tot tipus de materials. En aquesta tarja vaig usar com a model una d'un llibre sobre estampats afegint-hi elements. N'he fet moltes versions, per a aniversaris, casaments i com aquesta de benvinguda a una nova companya a la feina.


He usat un paper de Pepa Paper que m'agrada per a treballs on cal doblegar i es poden vore les dues cares i a més és prou senzill per a posar més detalls, tots reciclats:
  • lletres i altres elements estampats en cercles fets amb una troqueladora de Barrilito
  • bandelores personalitzades fetes amb Libre Office Impress
  • marc tipus Polaroid fet amb pintures acríliques
  • un llapis amb una mica de Washi Tape de Portico
  • paper a topos de catàleg de premis de bellesa de Marie Claire
  • paper blanc usat
A més, he afegit un retall d'uns papers vintage de viatges de DCWV. Els segells de les lletres són un regal d'infantesa, el de la rata penada el vaig comprar a Berlin, i el de 100% Handmade me'l van regalar de Satwa.

La idea és que es puga usar com a marc de fotos i/o guardar algun detall.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada