diumenge, 30 de novembre del 2014

Concurs La Mar de Washi Tapes

En el bloc La Mar de Washitapes hi ha un concurs molt interessant, es tracta de fer una llista de les coses que t'agradaria tenir de la seua botiga i entre tots els participants sortejaran un val de 100€ per a comprar-les.

Jo he fet ja la meua llista, comence com no, amb washi tapes, he vist que en tenen amb text en català con aquest:

Mai no es tenen prou washi tapes, així que he anat mirant colors i estampats:

I després, he pensat que potser em convindria aquest llibre per a agafar idees de com usar-los:

No volia mirar segells, perquè encara en tinc molts per a estrenar, però...
  • segell blonda, fa molt de temps que tinc desig d'un, 3,40€
  • segells càmera de fotos, en tinc algun i fins i tot una washi tape, però no em puc resistir, 4,25€
  • segell telèfon, aquest és un caprici del tot, m'agrada tant! 2,50€
  • segells del món, són genials, quedarien molt bé per a àlbums de viatge, tinc una col·lecció de papers que hi escaurien. 22€
I clar, necessitaria alguna tinta:
I ací acaba la meua llista, desitgeu-me sort i si voleu fer-me algun regalet... ja sabeu...

1 comentari: