dissabte, 17 de maig del 2014

Ratlles i Topos

Vaig vore en el bloc de La Aventura de los Buhos, una targeta per a un repte de 3 Flowers i he decidit participar-hi.

Al final vaig fer tres targetes, ja que em posava, crec que aquesta és la que m'ha quedat millor.



He fet una flor amb paper que vaig vore en un tutorial del bloc Scrapbooking Rules, encara que el tros de paper que tenia no m'arribava i vaig haver d'afegir un parell de vegades...

De material reciclat, he usat:
  • un sobre i part d'unes targetes de publicitat de L'Occitane.
  • un paper d'un anunci de Dolce & Gabana  d'una revista de moda, crec que ELLE, per al cercle
  • restes d'una cinta washi tape a ratlles que em quedaven d'un altre treball comprada a Bambola València
A més també he usat:
  • lletres adhesives de la col·lecció Hipster de Basic Grey
  • cola en barra Pritt
  • silicon líquid per a la flor
  • troqueladora de cercles de Barrilito

14 comentaris:

  1. Qué sencilla pero qué bonita! Muchas gracias por participar con nosotras en 3flowers retos de tarjetas!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegra saber que te gusta. Gracias por pasarte por aquí.

      Elimina
  2. Una tarjeta muy bonita, con unos lunares y rayas muy sutiles, pero perfectos para la combinación.
    Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por pasarte por aquí, la verdad es que son estampados que me gustan, y enseguida puse los lunares, pero no sabía muy bien cómo integrar las rallas.

      Elimina
  3. M'encanten les targetes senzilles, potser perquè jo sóc incapaç de fer-les :). I la teva t'ha quedat molt maca! molt original la manera de posar les ratlles i els topets :). Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra saber que t'agrada. Gràcies pel teu comentari.

      Elimina
  4. Me parece una tarjeta preciosa, es simple, cara y la veo llena de sentimiento, me gusta mucho!!! así que encantada de que participes con nosotras en 3flowers retos de tarjetas!!! muasmuas
    Andrea

    ResponElimina
  5. Muy sencilla , pero muy bonita, Muchas gracias por participar con nosotras en 3flowers-retos de tarjetas. Un besote. MARIOLA

    ResponElimina
  6. que bonita! sencillita, como a mi m egusta!!
    Mil gracias por participar con nosotras en 3Flowers Retos de Tarjetas!!
    Besos
    Cris
    lalchimisteartisane.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu comentario, me anima a hacer más cosas!

      Elimina